Hawaiin

Affo Hawaiin-1

De Hawaiin van de Dolly Quilt serie is af.

Ik heb hem vrij intensief gequilt. Gelukkig is het een klein quiltje, want ik zou een volgende keer er niet voor kiezen om zo intensief te quilten. Het quiltje is ongeveer 31 x 31 cm.

Ook met zwart zal ik nooit meer werken. Te veel haren zie je er op. Ik heb het quiltje gewassen en net nog een keer met de roller van Ikea erover en nog zitten de haren erop.

Ook heb ik een witte tussenvulling gebruikt, nu begrijp ik waarom er ook zwarte tussenvullingen zijn. Af en toe kwam met het quilten een plukje vulling mee, ondanks dat ik een kleine en nieuwe  naald nr 10 heb gebruikt.

Morgen weer een nieuwe dollyquilt bijeenkomst. Deze is net op tijd af. Benieuwd welke techniek we nu gaan krijgen.

Hier nog twee detailfoto's:

Affo Hawaiin-2 Affo Hawaiin-3

14 thoughts on “Hawaiin

  1. wel erg mooi hoor…kijk en daar leer ik weer van he…ik wist niet dat er donkere vulling was
    veel plezier vandaag
    groetjes tanja

  2. Een erg mooie quilt hoor! En ik heb bewondering voor de quiltwerk!
    En die kattenharen…..och die horen er gewoon bij.
    groetjes,

  3. Ik vind hem schitterend met deze kleur! wat is er mis mee!
    Is heel mooi zo met dat zwart als achtergrond, het patroon springt eruit.
    Kattenharen!! grrrrrrrr praat me er niet van!!
    Fijne dag groetjes Joke

  4. Hallo zeg, wat heb je dat mooi en intensief doorgequilt, helemaal geweldig! Je hebt plakrollen die je bij de dierenarts kan kopen die nog meer plakkracht hebben, dus nog beter de haren weghalen.

Geef een reactie

