Varia hex

Varia hex-1 Ik ben ook begonnen met de Varia hex uit Quilt & Zo.  Ik heb pas xc3xa9xc3xa9n blokje gemaakt en twee liggen er geplakt om de malletjes. Plakken met de stift vind ik toch wel het meest ideaal om mee te werken. En nee, ik krijg er geen plakkerige handen van. Ik gebruik de stoffen van de stoffenclub van het  Quilterspalet die ik ook gebruik voor de Pie & tart. Ik heb in Vijfhuizen bij Evy de malletjes en papiertjes gekocht. De malletjes zijn inderdaad niet goedkoop, maar zijn wel meer dan hun geld waard. Je snijdt zo makkelijk de stofjes uit. En je kan er oneindig mee variexc3xabren.

Maar ik moet eerst verder met de Dolly Quilt Hawaiin. Ik ben bang dat ik hem iets te intensief aan het quilten ben. Is dat mogelijk?
Dat is natuurlijk wel weer een voordeel van een Dolly Quilt, doordat het klein is kun je lekker experimenteren. Mijn quilttechniek heb ik inmiddels met dit quiltje ruim geoefend. Ik maak pas een foto als hij af is. Ik moet om de haverklap met de roller erover heen om de haren weg te halen van de katten. Nee, een zwarte quilt zal ik zeker niet meer maken.

9 thoughts on “Varia hex

  1. Mooi hoor! en ja heel makkelijk die malletjes want je hebt altijd precies de juiste afmetingen.
    En jaaaa kattenharen op je quilt! Soms vraag ik me wel eens af wanneer ik last krijg van haarballen hihihi
    Janine en de Katermansjes

Geef een reactie

