Weer woensdag

Toch gaat de week best hard. Het is alweer woensdag. Nog twee dagen werken. De laatste dag moet ik naar Utrecht voor een workshop voor veiligheidsmanagement in de zorg. En zaterdag ga ik heerlijk naar de patchworkdagen in Vijfhuizen.

 2011 09 feb_2020 Dit is het blokje dat ik uit de EQ6 heb gehaald voor de sampler.Ik moet toch een beetje onderscheid hebben van de anderen die dezelfde les hebben gevolgd? Hoewel door het gebruik van de verschillende stoffen heb je al een heel andere effect, zie hier bij Dutchquilts. Op die foto daar komen mijn blokken wel erg flets over en zo is de quilt toch echt niet, het is altijd afwachten hoe iets op de foto overkomt.

2011 04 feb_2022 Tja, en wie zal dit gedaan hebben. Mijnheer Bob dacht: als ik er in klim, dan kom ik dichter bij het vogeltje aan de buitenkant.

One thought on “Weer woensdag

Geef een reactie

