Dolly Quilt: Hawaii

2011 06 feb_2021

De nieuwste dolly quilt is een hawaiiquilt. Heerlijke applicatie.

2011 09 feb_2019 De zwarte achtergrond is echt zwart. Maar elke avond ligt Belle mijn Britse Korthaar naast me en zij heeft een super dikke donzige vacht. Dus inmiddels is het lapje grijs. Er zijn ook heel was donshaartjes meegenaaid.

Heerlijk vind ik het om te werken met applicatie, alleen die binnenhoeken. Ik kreeg al de tip om met fraycheck te werken, maar ja, dat heb ik natuurlijk weer niet in huis. Ik ben lekker op dreef en ik wil ook niet wachten tot zaterdag. Dus ik blijf gewoon lekker pielen. Alleen in de bovenstof zit ook zwart en dat is soms best moeilijk te zien, helemaal als je het 's avonds doet onder het tv kijken. Van de week in Vijfhuizen wel zwart quiltgaren halen. Het quiltje wordt helemaal leuk. En het werkt echt zo ontspannend, hier van kom ik echt tot rust.

13 thoughts on “Dolly Quilt: Hawaii

  1. Een mooie quilt hoor!! Tja kattenharen…..daarom komt er bij mij geen zwart meer in huis.
    Maar als je klaar bent……een stukje plakfolie doet wonderen hoor!!
    En anders…..horen ze er gewoon bij.
    groetjes, Janine en de Katermansjes

Geef een reactie

