beginnerscursus

2011 04 feb_2006 Morgen is al weer de laatste les van de beginnerscursus. Helaas heb ik de sampler nog lang niet af. Zou ook wel een te hoog streven zijn geweest.

Hier rechts is het middenblok, die heb ik gisteravond afgekregen. Het blok is 48 x 48 cm.

2011 04 feb_2007

 

Hier links een overzicht van alle blokken tot nu toe. De kleinere blokken zijn 24 x 24 cm. Ik heb van de week een blok uit EQ 6 gehaald en gisteravond geknipt. Kijken of ik die nog in lekaar kan zetten.

Daarna maar eens bedenken van welke stof ik de stroken er tussen ga zetten. Als ik zo op de foto kijk zou dat heel goed de paarse stof kunnen worden.

 

15 thoughts on “beginnerscursus

  1. Het wordt wel mooi zeg. En de kleuren zijn helemaal super.
    Ik denk dat ik die donkere kleur voor de banen ertussen zou doen. Ben benieuwd hoe ‘ie verder wordt.

  2. Prachtig middenblok en ik denk dat paars zowel voor de tussenstroken als de rand een heel mooie finish aan je prachtige sampler gaat geven! Jammer dat je niet van de zon kon genieten, vandaag is het hier weer een grijze dag! Groetjes
    Lida

Geef een reactie

