Workshop met Sarah Fielke

Workshop Sarah Fielke-1 Vandaag een workshop bijgewoond van  Sarah Fielke bij Birdblocks.

Workshop Sarah Fielke-5 Wat hebben we een super dag gehad. We hebben een Dolly quilt gemaakt, geeze around the world, niet af hoor, maar wel een aanzet. Linksboven is het eerste blok, het moeten er vier worden.

We hebben ook nog een show and tell gedaan. Sarah had ook een aantal quiltjes mee en ook een grotere quilt. Allemaal beschreven in haar nieuwste boek die in april uitkomt.Workshop Sarah Fielke-2

Workshop Sarah Fielke-3 Een van mijn favorieten: applicatie.

 

Ze heeft ook nog mijn twee boeken (material obsession) Nieuwe quiltontwerpen en moderne quiltontwerpen gesigneerd.

Workshop Sarah Fielke-4 En natuurlijk nog even een foto van mij en Sarah met mijn eigen Dolly Quiltje, waarvan Sarah natuurlijk de ontwerpster is.

Oh en wat wil ik nu graag dat paperpiecing project afmaken, maar dat gaat helaas pas zaterdag worden snik.

Ik heb echt een te gekke dag gehad.

 

12 thoughts on “Workshop met Sarah Fielke

  1. Wat een aparte gansjes, lijkt me erg leuk. Je hebt een superdag gehad zo te lezen. Maar wat ik het leukste vind, is de foto waar jij op staat! Nu heb ik eindelijk een plaatje bij jou.

  2. leuke foto van jou en Sarah. Kan me voorstellen dat je een super dag hebt gehad. Nou maar hopen voor jou dat het weer gauw zaterdag is. Trouwens je quilttop met dat wagenwiel vind ik ook helemaal geweldig. Mooie kleuren zeg.

  3. Het was echt een superleuke dag hxc3xa8! Ik heb ook genoten. (en ik heb ook je blog weer bijgelezen, ik liep achter! LOL)
    En ach, nu heb je wat om naartoe te leven voor zaterdag, het is echt een leuk ontwerpje, vind ik :-). Ik moet me nu eerst even concentreren op de dolly voor de volgende cursus, dus ik mag er even niet mee door:-(
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

