Wagon wheels

Wagon wheels-1 En dit is de top van het achtste Dolly Quiltje: Wagon Wheels. Het quiltje ligt niet helemaal recht daar ik de foto snel moest nemen, mijnheer Bob wilde roet in het eten strooien.

Qua toppen ben ik nu helemaal bij met de Dolly Quilts, ik moet wel de helft nog doorquilten. Waarom zo'n haast? A.s. dinsdag is er een workshop van Sarah Fielke, de ontwerpster van de Dolly Quilts, tja en dan wil ik ze natuurlijk wel allemaal kunnen showen he.

Met dit quiltje ben ik wel kampioen smokkelaar. De binnen cirkel van het wiel kwam niet uit. Ook met de achtergrond ging het niet helemaal goed. Maar het is toch mooi gelukt. De applicatie heb ik weer met de hand gedaan, de rest met de naaimachine.

Het quiltje is ongeveer 17 inch in het vierkant.

10 thoughts on “Wagon wheels

  1. Wat een mooi blok, Elly, maar best wel bewerkelijk, denk ik.
    Ik heb hier trouwens weer eens een beetje bijgelezen. Je doet je naam wel eer aan, de creativiteit spat er af.

    Groetjes,
    Inge

Geef een reactie

