Dolly Quilt

Dolly quilt 6-1-1

En hier is dan de top van Dolly Quilt 6: and an partrigde in a pear tree af.

Het is een Australische kerstboom, het blijkt een zinnetje te zijn uit een Australisch/Engels kerstliedje te zijn.

Ik ging net alleen maar even vogelzaad ophangen en kreeg gelijk de kolder om mijn balkon op te ruimen. Alle oude bladeren weg, oude planten etc. En zulk lekker weer is het niet eens, maar het is wel opgeruimd. Gisteren heb ik bij Ranzijn allemaal voorjaarsbloeiers gehaald voor in de kamer. Zo de lente mag van mij komen.

 

9 thoughts on “Dolly Quilt

  1. Hoihoi, wat een vrolijk quiltje! echt voorjaar hoor! Kan me voorstellen dat je hier de voorjaarskriebels van krijgt.
    Jasmijn

Geef een reactie

