Handig hulpmiddeltje

2011 16 jan_1898Wat een lekker weertje vandaag. Heerlijk het zonnetje in de kamer. Ik wilde de hele dag aan de naaimachine, maar helaas werkte mijn rug niet erg mee.Ik heb het middenstuk van de Dolly quilt vast genaaid, maar moet deze nu eerst strijken.

Ik heb ook de achtergrond van deze Dolly Quilt gesneden. Voorheen legde ik de stukjes op een theedoek neer. Maar de spelden bleven er altijd in haken, bovendien leiden de kleurtjes van de theedoek af. Dus ik heb flanellen luiers bij de Hema gekocht. Kijk en nu hangt er een over mijn muurtje met de lapjes van de achtergrond eraan. En er zit nog geen speld in. Het blijft best lang "plakken".

6 thoughts on “Handig hulpmiddeltje

  1. Dat is handig, flanellen luiers, ik heb wel een heel groot flanellen kleed maar die zit vol met andere blokken. Je Pie en Tart blokken worden ook geweldig mooi. Je gaat als een speer en ik heb gekeken wat je me aangeraden hebt ben nog aan het denken of ik het met of zonder stof doe.

  2. Ha ik zie dat er toch ene bus naar Vedlhoven gaat, nu dan zie ik je daar zeker.
    He wat een handig idee van je, dank je voor de tip.
    Zo weer even je blogje nagelezen, staan weer leuke dingen op, en wat leuk die vingerhoedjes.
    NAar dat je rug zo opspeelt, sterkte
    Fijne dag groetjes Joke

Geef een reactie

