vrijdag

Pie & tart-1-2 En toen was het alweer vrijdagavond, oftewel weekend.

Zou van de week het middenstuk van de sampler snijden, dus niet. Ben verder gegaan met mijn rondjes van de Pie & tart. Inmiddels heb ik alweer aardig wat rondjes liggen. Vanavond maar wat kartonnetjes erachter vandaan halen zodat ik weer wat rondjes kan appliceren.

Ik heb me opgegeven voor Veldhoven, althans voor de bustocht naar Veldhoven, de tentoonstelling OEQC. Dat is toch ideaal, in je eigen stad opstappen en met allemaal quilters op stap naar de tentoonstelling. Woon je in de omgeving van Amsterdam of Zaandam en je  wilt ook mee met deze bustocht, dan vind je hier bij Birdblocks informatie, zij is ook degene die het organiseert.

Vanavond lekker lui op de bank, luisterend naar het Platenpaleis op radio 2 en natuurlijk met wat handwerk, katten om mij heen en mijn avond kan niet meer stuk.

Nog even een aanvulling: de bustocht is op zondag 8 mei 2011

Fijn weekend.

groetjes Elly

11 thoughts on “vrijdag

  1. Elly, je link doet het wxc3xa9l hoor vanuit Quiltkletsers! Zo ben ik hier gekomen ;-))
    leuk web=log heb je! (ik hou van blauw)
    Die Pies en Tart quilt lijkt me heel leuk!

    groetjes, AdrieJ.

  2. Ja als de bus bij jou vandaan vertrekt is dat inderdaad ideaal, maar ja dat gebeurt jammer genoeg niet in iedere plaats! Prachtige rondjes heb je er weer bij en ach soms moet het een voor het ander wijken! Groetjes
    Lida

  3. hallo Elly, jouw pie and tarts gaan harder dan de mijne…..:(
    ik wil zo graag, maar ook zoveel!!
    hoe is het met jouw garden bom???
    ligt bij mij ook maar stil…..wat is dat toch dat we zoveel willen!!
    nu zit ik weer achter de comp, al een anderhalf uur, ohoh…….
    groetjes, Sylvia

Geef een reactie

