Nieuw project

Oh kennen jullie dat? Ik heb me opgegeven voor een nieuw project. En ik wil meteen starten, maar ik heb het nog niet eens binnen. Weet ook eigenlijk niet wanneer het pakket klaar is. Tja ik heb ook namelijk helemaal niets te doen he? LOL

En welk project ik ga starten? Nou dit ->Kittiesquilt a tale of 2 kitties

Alleen wordt mijn basis niet groen, maar natuurlijk blauw. Ik ben nu eenmaal geen groen mens, alleen mijn planten zijn groen.

Kijk maar bij Merel van Birdblocks, zij maakt een voorbeeld voor de winkel en maakt de pakketten hiervoor.

Het is van Red Rooster fabrics, daar kun je het patroon downloaden.

Snappen jullie dat ik gelijk wil starten?

12 thoughts on “Nieuw project

  1. Ooh, ik vind ‘m ook zo leuk! En Bennie vast ook 😉 Maar ik ga ‘m niet doen, nee echt niet! Ik zal jouw vorderingen zeker volgen, weer een heerlijk project erbij. Je maakt zulke leuke quilts!

  2. Het lijkt wel of het patroon voor jou gemaakt is met die twee lieve katten in het midden. Ik ben erg benieuwd hoe hij eruit komt te zien in het blauw.
    Groetjes Mascha

  3. Wat een superleuk patroon, is ook echt iets voor jouw en de rest van de kattenliefhebbers. Kan me ook helemaal voorstellen dat je ervoor bent gevallen. Alvast veel voorplezier.

  4. Hij is inderdaad heel erg leuk Elly, die katjes zijn geweldig!
    Weer een gezellig project erbij, veel succes!
    Groetjes Margreet

  5. Hoihoi, wat een leuke quilt…. gaat merel de pakketten ook verkopen? Want ja dan weet je natuurlijk wel wat bij het volgende projekt gaat worden.
    groetjes Jasmijn

Geef een reactie

