Vingerhoedjes

Kijk eens wat ik gisteren kreeg van Anita Vingerhoedjes uit Parijs-1

Deze heeft ze voor me meegenomen uit Parijs.

Ik spaar namelijk vingerhoedjes, maar heb niet het vingerhoedjesvirus wat op het moment rond doolt. Vele starten met de vingerhoedjesquilt.

Gisteren weer gezellig bee en Dolly Quiltbijeenkomst gehad. Ik heb eigenlijk maar een rondje van de Pie & tart gemaakt en die heb ik nog gisteravond af zitten maken. De vermoeidheid begon met gisteren een beetje parten te spelen. En vannacht heb ik heerlijk sinds tijden weer helemaal door kunnen slapen. Super. Dat doet een mens echt goed. Ik zou vandaag meegaan naar de open dag van het QuiltersPalet, maar dat werd echt even te veel. Ik heb gewoon mijn rust nodig. Volgende week is het weer mijn vijfdaagse werkweek.

Zo even stofzuigen en starten met de Dolly Quilt. Einde van de dag heb ik nog nieuwjaarsreceptie van het appartementencomplex waar ik woon, maar daar hoef ik lekker niet echt de deur voor uit. Dus verder een relaxed dagje. Zonnetje schijnt lekker in de kamer.

fijne zondag.

11 thoughts on “Vingerhoedjes

  1. Ojee een vingerhoedje met een kat erop…..dat is gaaaaaaf. Maar een vingerhoedjes quilt lijkt mij ook wel wat hoor! Waar kan ik die vinden?
    groetjesJasmijn

Geef een reactie

