Jaarwisseling

 Hier zijn ze alweer volop met vuurwerk bezig. Voor mij hoeft dat echt niet. Zowel ik zelf als mijn katten schrikken iedere keer. Ik zie de lol er niet van in. Gisteravond hadden ze al vuurwerk in de afvalbak bij de bushalte gegooid, dus die stond in de fik. Daarentegen vanavond vind ik het prachtig om te zien. Ik hoop ook dat er geen mist is. Vanaf 3 hoog kan ik het mooi bekijken.

xefxbbxbfkrabbels voor hyves
Ik wens iedereen een gezellig 2011, met veel plezier, creatieve ideexc3xabn en natuurlijk gezondheid. Voor wie het niet loopt zoals het zou moeten lopen wens ik de kracht om hiermee om te gaan.

Ik wil iedereen bedanken die mijn blog het afgelopen jaar heeft bezocht en ik vind het reuze leuk als iemand een reactie heeft achtergelaten. Wat een leuke contacten krijg je hier toch door. Ik weet ook dat er mensen die nog steeds schromen om een reactie achter te laten, niet schromen, gewoon een reactie plaatsen. En staat iets verkeerd geschreven? Nou en, dan heeft gewoon het toetsenbord kuren.

Liefs Elly

 

13 thoughts on “Jaarwisseling

  1. Alvats een heel goed uiteinden en een heel goed begin in 2011 met geluk en vooral gezondheid,
    Tot volgend jaar groetjes Joke

  2. Een hele fijne jaarwisseling, natturlijk wel rustig voor je kattenkinders, en een mooi en gezond 2011!

    Veel liefs, Janine en de fam. Katermans

  3. hallo elly, voor jou natuurlijk dezelfde wensen terug en ik hoop komend jaar ook regelmatig een berichtje bij je achter te laten.
    Helaas is het bij ons in de buurt ook al flink knallen, het duurt nu nog maar , even kijken, 12 uur, dan is het officieel niet meer toegestaan…. we tellen lekker al af, ik houd er ook niet van.

  4. hallo elly
    ik ben een van de stille lezers van je blog…ik vind het heel gezellig om bij je te komen lezen, maar denk vaak …ik zal maar niet reageren…maar mijn nieuwe voornemen zal zijn dat wel te doen….ik wens je een goed 2011 en veel creativiteit, zodat je daar via deze weg andere weer mee kunt inspireren
    heel veel groetjes tanja

Geef een reactie

