Dolly goes shopping

Dolly goes shopping-1 Zo heet dit Dolly quiltje. Ik snap er niets van. Okxc3xa9 ze heeft een mandje, ik heb haar ook nog een hoedje gegeven. Maar hoe je verder kunt zien dat ze gaat winkelen is mij een raadsel. Ik zou het eerder noemen: Roodkapje gaat naar grootmoeder. Ze gaat met haar mandje door het bos naar het huisje van grootmoeder en in het huisje zit de boze wolf. Om ruimte te maken in het huis heeft hij alle schoenen en sokken eruit gegooid, die zie je boven en onder het quiltje. Zoals jullie zien gaat met het maken van deze quilt mijn verstand een beetje op de loop. Met elk blokje dat ik aan het maken was kwam er wel een verhaaltje bij. Bijvoorbeeld het huis stond eigenlijk op een heuvel, maar ik ben verkeerd gaan snijden, dus nu is het een heel oud huisje dat een beetje verzakt is.

De quilt is al gedubbeld, maar ik moet hem nog wel quilten, dat is helaas niet meer gelukt, dus iets voor het nieuwe jaar.

8 thoughts on “Dolly goes shopping

  1. Toch staat het heel leuk…..misschien is het dak gewoon scheefgezakt door een dikke laag sneeuw. Rustige en gezellige avond voor jou en je kattenvrienden.
    Janine en de Katrmansjes

  2. Niet je verstand, lieve, maar je fantasie is met je op de loop. Geweldig toch? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook gedachtes had aan roodkapje 🙂 bij het maken van dit quiltje, maar ach, wat geeft het, hij is leuk, toch?
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

