Ritme

Zo de Kerstdagen zijn voorbij en ik kan maar niet in mijn ritme komen. Ik heb het de afgelopen tijd te druk gehad en nu ben ik vrij. Genoeg te doen hoor, daar niet van.

Gisteravond eindelijk bezig geweest met de Dolly Quilt, en toen….. was mijn draad op. Vandaag maar weer verder.

Cadeautje Kerst-1 Ik heb het heel gezellig gehad met de Kerst. Dit heb ik voor mijn moeder gemaakt. Een tissue houder en een speldenkussen.

Ik had al een keer eerder een speldenkussengemaakt, maar die vond ze te klein. Hier even een vergelijking van mijn exemplaar en de grote.Cadeautje Kerst-2 De kleine is een vierkantje 2,5 cm, en ik meen de grote 2,5 inch. Dus dat is nogal een verschil.

 Visschotel-1 Deze visschotel had ik voor de tweede Kerstdag genomen. Ik was lekker alleen en heb mijzelf hierop getrakteerd. De vrouw van de visboer had deze speciaal voor mij samengesteld. Ik heb er twee dagen over gedaan. Dit ga ik echt vaker doen, hmmm, als ik het zie loopt alweer het water in mijn mond.

En over ritme gesproken, ik heb de DVD van Slagerij van Kampen gehad van mijn ouders voor Kerst. Echt een prachtcadeau.

Nu ga ik verder met de Dolly Quilt. Ondertussen staat de radio aan op rado 2: de top 2000. Ik sta ermee op (wekkerradio), zet hem meteen aan in de kamer en ga ermee naar bed. En voor de rest doe ik het gewoon lekker rustig aan. Maandag hoef ik pas weer te werken.

Allemaal een fijne dag.

8 thoughts on “Ritme

  1. geniet van je vakantie, dat doe ik ook, gewoon lekker rommelen met lapjes, genieten van de muziek (hier de 1000 klassiekers op radio 2) en lekker niks doen!

  2. Hoihoi,dat ziet er wel erg lekker uit…..maar alleen opgegeten?? Had je geen liefhebbers op 4 pootjes?? Heb je trouwens nog post van ons binnengekregen??
    Wij vonden jou kaart erg leuk…..soortgenootjes doen het altijd goed!
    Groetjes
    Janine en Jasmijn

  3. Wat een mooi speldenkussen heb je gemaakt, en wat een verschil met de kleine. Leuk ook de tisseuhouder. De visschotel ziet er ook heerlijk uit, af en toe moeten we onszelf lekker verwennen. En ik ben ook een hele week vrij en bij mij komt er ook niet veel van een ritme maar dat maakt me niets uit ik zeg maar zo daar heb ik vrij voor.

  4. Hi Elly,

    Klinkt goed! En lijkt overigens wel erg op mijn vakantie šŸ™‚ (behalve die lekkere visschotel, moet ik volgend jaar ook maar gaan doen).
    Geniet van die laatste paar dagen!
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

