Stokje

O jee, ik heb twee stokjes toe geworpen gekregen, woensdag al van Created by Mascha  en daarna van  Marion quilting forever.. En ik heb ze nog gevangen ook. Moet ik nu twee maal tien gedachtes opschrijven of is een maal tien genoeg. Ik heb er wel duizend en een. Ik ben nu eenmaal een goeie dagdromer, maar ook kampioen beren op de weg zien. En mijn gedachtes vliegen altijd door elkaar van de hak op de tak, alhoewel ik ook zo kan praten hoor, want dan zijn mijn gedachtes al weer verder in een gesprek. Volgens mij is dat een echt Boogschutter eigenschap.

  • Ik ben superblij dat ik mijn computer weer terug heb. Woensdag kwam mijn computermannetje omdat mijn outlook niet meer functioneerde, en dat is verschrikkelijk voor mailfreak zoals ik ben. Helaas kon hij het niet  even oplossen. Mijn computer kwam pas gisteravond weer terug.  Al die tijd heb ik op mijn laptopje gewerkt, vandaar dat ik ook niet kon bloggen. Ook miste ik emails, want als mijn computermannetje met mijn outlook bezig was, verdwenen de berichten van mijn webmail.
  • Ik word gek van de sneeuw en gladheid. Gelukkig heb ik van die goede ijzers eronder, anders zou ik me in huis opsluiten. Maar word ik daar nu zo gelukkig van?
  • Er wordt een witte Kerst verwacht ook hier ben ik niet blij mee, ben ik nu een zeur?
  • Ik heb heerlijk Kerstvakantie, 3 januari hoef ik pas weer te beginnen. Oh wat zal ik allemaal gaan doen……Vervelen doe ik echt niet.
  • Oh in mijn hoofd doe ik weer alles tegelijk, ik maak al mijn quilts en borduurwerken af en ik pak mijn borduurmachine weer op. En ik heb nog diverse boeken te lezen. Maar ander halve week is wel erg kort om dit allemaal te kunnen doen.
  • In ieder geval wil ik de achterstand van mijn Dolly quilts in halen. En ik moet nog heel wat blokken van mijn sampler maken. El, neem nou niet zoveel hooi op je vork, wat lukt lukt en anders niet (zei ze nuchter ahum)
  • Gelukkig gaat het redelijk met mijn duim, de nagel moet weer aangroeien, het is alleen een zeer dunne gevoelige plek. Dus quilten kan ik nog niet (wel wat patchen hoor)
  • O ja, het meanderen moet ik ook in deze periode flink aanpakken, ik moet tenslotte kilometers maken.
  • Krijg ik alle boodschappen en cadeautjes wel binnen voor de Kerst?
  • Kunnen mijn ouders wel komen met de kerst?
  • O en wat moet ik eten met de kerst?
  • Ik moet de rest van de kerstversiering nog doen, morgen maar eerst kerstinkopen doen.
  • Verschrikkelijk die zedenmisdrijven, wat halen die gasten toch in hun hoofd. Zo ziek. En er komt steeds meer boven water. Ik zal maar schrijven wat ik hier allemaal over denk.
  • En wat dacht je van het dierenleed? Er gooide eentje zijn konijn naar beneden, die werd gelukkig gered en in Antwerpen gooide er een zijn kat naar beneden met zijn dronkenkop, ik zal hun naar beneden gooien zonder vangnet.
  • Nu willen ze ook nog in de duinen die reexc3xabn gaan afschieten, die met die lieve snuitjes. Vandaag in de peiling van radio Noord Holland kun je voor of tegen stemmen rtvnh. Ik heb natuurlijk tegen gestemd.
  • Oh en ik heb gisteren Flappie van Joep van het Hek weer gehoord, die moet ik gewoon gehoord hebben rond deze tijd.
  • Wat erg toch dat ik chagerijnig word omdat mijn computer het niet doet. Zou toch mooi meer tijd opleveren voor het quilten, maar nee hoor, dat komt weer niet in mijn systeem voor.
  • Mijn drie monsters zijn weer superblij dat ik thuisben, alhoewel ik er nu geen een om mij heen zie. In het kamertje waar de computer staat is het ook niet zo warm als in de huiskamer.

Dus ik ga maar lekker de kamer in waar mijn drie katjes liggen, kopje thee zetten en dan gezellig naar NCIS kijken. Natuurlijk met de Pie & tart in mijn handen, want ik heb het weer op kunnen pakken

Ps: dit is dus maar een fractie van de gedachten die in mijn hoofd omgaan. Er zijn ook genoeg gedachten die ik gewoon niet opschrijf en dus echt alleen maar denk.

Jullie horen, uh lezen van de week wel weer van me.

groetjes Elly

 

Nou vergeet ik nog het stokje door te geven: nou quilters vangen:

Rian en  Marianna en De familie Katermans

 

 

13 thoughts on “Stokje

  1. Gelukkig kan mijn broertje kees goed vangen dus we hebben hem hoor…..10 gedachten….als poezenmeid moet dat een makkie zijn!
    En dat we zoveel in ons hoofd hebben is toch niet zo heel vreemd….want wat is er leuker dan je gedachten laten gaan als je lekker zit te quilten?? Maar wel positief houden hoor! er is genoeg moois!
    Veel liefs, Jasmijn en Janine

  2. Hoi Elly! Wat leuk dat ik ook een stokje krijg toegeworpen. Hij is gevangen hoor! Ik zal morgen eens proberen om wat gedachten op papier te zetten! Dus wordt vervolgd! Groetjes en hele fijne feestdagen gewenst!

  3. Jaa, dat vind ik nou altijd zo gezellig bij jou, je flapt lekker alles eruit. 10 gedachten? Nee hoor, lekker doorgaan en niet tellen. Het is duidelijk dat jij een druk hoofd hebt. Heel herkenbaar hoor!

  4. Leuk weer van je te lezen Elly, ik herineer me nog van vorig jaar dat jij niet blij wordt van sneeuw……kan het me wel voorstellen hoor, aan alles zitten twee kanten. Mijn katten hebben het er ook helemaal mee gehad. althans, de ene moet ik zeggen, de andere dartelt er vrolijk op los buiten. Ik ga eerst eens de petitie tekenen van de reeen, afschieten…….ik zie ze liever hier in de tuin.

    Groetjes, fijne kerstdagen en ik hoop dat het allemaal meevalt voor je, vandaag geven ze dooi aan……

    Jeannet

  5. Wat leuk om je gedachten te mogen lezen en wat geweldig dat je vakantie hebt. Ik moet alleen morgen nog werken dan heb ik ook vakantie to 3 januari en ik zie er echt naar uit. Alvast fijne kerstdagen en pas goed op als je toch naar buiten moet.

  6. Leuk dat je je gedachten met ons hebt gedeeld. Wat zitten er eigenlijk veel gedachten in ons hoofd. En vaak zo onlogisch ook. Fijne vakantie en heel fijne kerstdagen.

  7. Leuk dat ik bij jou ook wat gedachten kon lezen. Op deze manier zie je even iets meer van de mens achter de logjes.
    Geniet maar heerlijk van je vacantie en alle leuke dingen die je van plan bent te doen. Liefs van mij.

  8. Hoi Elly,
    Jouw gedachten zijn al net zo’n kluwen als die van de meeste van ons, lekker van de hak op de tak! Nu geniet maar van jouw drie monstertjes, die van mij is inderdaad een hoop werk, maar wel erg leuk! Heel fijne vakantie, fijne feestdagen en een geweldig creatief 2011, groetjes
    Lida

Geef een reactie

