Bedankt26 Bedankt voor alle lieve verjaardagswensen en felicitaties.

 

Elly

3 thoughts on “

  1. Ik heb het even gemist door de decemberdrukte Elly, maar mag ik je alsnog van harte feliciteren met je verjaardag. Enne, kijk maar uit vandaag met naar buiten gaan, bij ons is het wederom spiegelglad!

    hartelijke groetjes, ( ook van beest en beestje) Jeannet

    PS Ik was gisteren met mijn grote beest bij de dierenarts vanwege zijn oor, dacht dat hij oormijt had, gelukkig niet, wel een geiriteerd oor, en daar zei de dierenarts dat hij wel 25 % overgewicht had, hij weegt 8 kilo en het zouden er 6 moeten zijn…..

  2. Ooohhh, schaamschaamschaam, ik ben te laat. Elly, alsnog heel hartelijk gefeliciteerd en een goed, gelukkig en gezond jaar toegewenst met heel veel plezier in werk en hobby. Dikke knuffel van mij en ik hoop je ooit in het echt te ontmoeten. Liefs!

Geef een reactie

