verjaardag

Vandaag was het de dag dat ik 47 lentes jong ben geworden.

Dit hoorde ik van de week op de radio zeggen:

Iedereen wil oud worden, maar niemand wil oud zijn.

Wat een waarheid he?

Verjaardag 2010-1 Ik ben ontzettend verwend: quiltboeken, voetjes voor mijn Bernina naaimachine, speeltje voor de katten, doucheschuim, bloemen, kerststukjes, kerstster.Verjaardag 2010-2

De visite is nu weg en ik heb weer het rijk alleen. Vanavond lekker bankhangen en door de quiltboeken bladeren.

Eens zal ik het niveau hebben dat ik een quilt kan maken uit paradised stitched.

13 thoughts on “verjaardag

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een leuke cadeaus heb je gekregen. En leeftijd is maar hoe je het bekijkt. Voor mij ben je nog piepjong.

  2. Hallo Elly ook ik wil je van harte feliciteren en nog vele jaren toewensen.Leuke cadeaus heb je gekregen je zult wel veel inspiratie eruit op doen veel plezier ermee en tot de volgende keer groetjes Nelleke

  3. Van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren erbij wat ben je lekker verwend heerlijk, het was zo te zien een ontzettend gezellige en leuke dag. Door mijn verjaarsdrukte kom ik nu pas bij je langs, sorry.

  4. gefeliciteerd met je verjaardag, dagje te laat, maar wel van harte gemeend. Wat ben je trouwens op een leuke datum jarig!JE hebt leuke kadootjes gehad zeg, geniet er maar lekker van.

  5. Ik ben ook een dag te laat, maar niet minder gemeend; nog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren erbij! Geniet van je mooie cadeaus!

  6. Ietsepiets te laat, maar toch niet minder oprecht. Van harte gefeliciteerd. Ik dacht dat je jonger was, dus mijn speciale verjaardagswens voor jou is: blijf zo jong van hart en geest als ik je geschat had in goede gezondheid.

Geef een reactie

