Even een berichtje tussendoor

Vanochtend ging ik lopend naar het werk, althans, ik ben maar tot de hoek gekomen. Het was spiegelglad. Ik kon thuis mijn ijzers niet voor onder mijn schoenen vinden, dus dan maar zonder ijzers op pad. Dat ging dus echt niet. Het was echt een ijsbaan. En door het glijden forceer ik natuurlijk ook nog eens mijn rug. Dus ik ben huiswaarts gegaan en ben thuis gaan werken. Overigens heb ik in loop van de middag wel mijn ijzers gevonden.

Gisteren was ik volop aan het opruimen  voor mijn verjaardag a.s. zondag (anders kan de visite niet zitten LOL). Maar het ging weer eens niet zoals ik wilde. Ik nam even een pauze, sneed met de kaasschaaf de korst van de kaas, en raden jullie het al? Ja hoor, tjakka, zo in mijn duim en opzij van mijn nagel. Ik zit nu met een mooie pleister om mijn duim. De nagel zit nu een gedeelte los, maar zit weer te ver op het goede deel van het nagelbed om af te knippen.

En ik wilde zondag zo graag mijn les voor zaterdag voorbereiden en mijn Dolly Quilt afmaken. Nou daar is dus niets meer van gekomen. Ik kan gelukkig nog veel wel, maar quilten zit er even niet in, grrrrrrr.

11 thoughts on “Even een berichtje tussendoor

  1. Ik voel bijna letterlijk met je mee. Je beschrijft het zo goed, dat ik het bijna zelf voel.
    Hoe zien die ijzers van jou er uit. Zijn het een soort spikes die je onder je schoenen bindt.

  2. Hallo Elly sneeuw is even mooi maar ook voor mij hoeft het echt niet vooral voor de mensen die erdoor moeten naar werk of iets anders.Ik hoop dat je rug mee valt en een geluk dat je altijd nog thuis kunt werken daar boven krijg jij de bonus wat betreft je nagel van je duim echt lekker zal dat ook niet zijn want je gebruikt toch heel de dag je handen dus bij verkeerd pakken zal het wel au au zijn in ieder geval wil ik je toch nog een fijne week toewensen.Groetjes en hier zouden ze zeggen hou je taai.Nelleke

  3. Heel verstandig om thuis te blijven met die gladheid. Je hoeft maar een verkeerde beweging te maken en dan ga je. En dat kan vreselijke gevolgen hebben.
    Leuke poezen heb je. En wat hebben ze toch een goed leventje. Kan me voorstellen dat je graag met ze zou willen ruilen.

  4. Hoi, wat een weer he! En dat is inderdaad niet slim wat je deed…… het had mij ook kunnen overkomen. Zeker als je dan zoveel wilt doen, loopt het mis. Heel herkenbaar.

    Mocht ik het vergeten: alvast een hele fijne verjaardag toegewenst.

  5. Hxc3xa8 jakkes, wat lastig met die duim. Maar net als Rian zegt: het had mij ook kunnen gebeuren. Vooral met het snijden van een uitje als mijn geliefde echtgenoot het mesje heeft geslepen en ik dat niet weet…. Gelukkig gaat dat weer over. Maar die gladheid!! Brrrr, het is hier ook glibberen, juist vooral de stoepen. Maar de hond moet wel naar buiten, dus voorzichtig voetje voor voetje.
    Wel handig dat je ook thuis kan werken. Verstandig hoor dat je rechtsomkeert maakte. Maar afwachten wat het weer verder doet.

  6. Wat verstandig dat je weer naar huis bent gegaan en wat vervelend dat je nu ook weer je duim meeschaaft. Volgens mij zit het in het sterrenbeeld ik heb ook vaak van die vreemde dingen.
    Ps ik ben zaterdag jarig dus een dagje eerder dan jij.

  7. Je bent een dagje later jarig dan mijn moeder. Dus aanstaande zaterdag heb ik ook een feestje. Groot gelijk dat je thuis bent gebleven wel jammer van je duim.
    Groetjes Mascha

  8. ah, meid toch, wat ben je een pechvogel!!
    niets onhandigers voor een handwerkster dan pleisters…….brrr!!!
    gelukkig dat je niet verder de ‘ijsbaan’ bent opgegaan: tis gewoon vreselijk!!!

    alvast een hele gezellige verjaardag!!!!
    groetjes

Geef een reactie

