Sneeuw

Sneeuw-1

Voor mijn hoeft de sneeuw. O ja het is een prachtig gezicht, maar daar is ook alles mee gezegd.

Sneeuw-2 Ik hoefde gelukkig de deur niet uit. Gisteren toen ik naar de fysio was , toen heb ik gelijk mijn boodschappen meegenomen. Aan Sinterklaas doe ik niet, dus ook daar hoef ik de deur niet voor uit en ik hoef ook geen visite te verwachten. Dus ik ben maar vast aan het opruimen voor volgende week, dan komt er wel visite i.v.m. de viering van mijn verjaardag.

Sneeuw-3

Vorige keer toen Merel mij kwam halen voor de cursus zag ze Myra, ze zei dat ik Myra nooit op mijn weblog zet, dus bij deze even rechtgezet. Als iemand bij mij komt, laten de katten zich nooit zien. Behalve Myra, die steeds ouder wordt. Die blijft tegenwoordig meestal op haar gemakje liggen. Ze is sterk vermagerd, ze was altijd een hele forste poes. En elke keer als ik denk dat ik een besluit moet gaan nemen, omdat het niet zo goed met haar gaat, krijgt ze de kolder en is ze in de gang aan het rennen of in haar eentje of achter Bobby aan. Van Belle moet ze nooit wat weten, daar snauwt ze alleen maar tegen. Maar andersom is het ook hoor. Zodra Myra bij mij op bed komt, moet Belle er ook snel bij, en dat wil Myra natuurlijk weer niet.

Allemaal een fijne Sinterklaasviering en anders een fijn weekend en kijk uit op de weg. 

5 thoughts on “Sneeuw

  1. voor mij hoeft de sneeuw ook niet hoor, ik ben blij dat die nu hier helemaal weg is (het heeft heel veel geregend vannacht en dus gedooid!). maar de weermannen beloven al weer een voorraad voor de komende dagen!

  2. Op het moment regent. Maar als het dan weer gaat vriezen wordt het helemaal een ijsbaan. Ik ben toch altijd bang uit te glijden. Ik wens je nog eeen prettige zondag.

  3. Hallo, heerlijk he dat binnenzitten! Ik ben zo lekker opgeschoten met alles. Maar welke dag heb jij volgende week zoveel bezoek??
    Doe maar wel voorzichtig met de gladheid hoor.
    Groetjes van ons
    Janine en Jasmijn

Geef een reactie

