Vingerhoed

Kijk eens wat ik gisteren ontving van Katrien =>2010 02 dec_1560 een aanvulling voor mijn beginnende verzameling. Het is een vingerhoud uit Oost Duinkerke.

De postbode had het dinsdag al mee, maar durfde het niet door de brievenbus te doen, dus ze is gisteravond apart naar mij toegekomen. (ik ken haar nog van mijn amateurmusicaltijd). Ik verwachtte helemaal geen pakketje, dus de verrassing was des te groter.

2010 02 dec_1558 Vanmorgen mijn dekbed even over een stoel gegooid en Belle zag meteen haar kans: zo ik lig warm en zie mij er maar af te krijgen. En aan haar pootjes die over elkaar liggen kun je zien dat ze er heel comfortabel bij ligt.

Vandaag heb ik thuis gewerkt. Dat is het voordeel dat ik een baan heb die ik ook thuis kan doen (ik heb thuis een netwerkaccount van het bedrijf en ik moet natuurlijk geen afspraken hebben). Het is niet altijd even practisch, maar zeker met dit weer is ideaal. Ik hoefde dus niet die snijdende kou door en door de sneeuw te struinen. Dit weer is echt funest voor mijn lijf. Alles doet me pijn. En daarbij komt ook nog dat ik het druk op mijn werk heb. Aan het einde van het jaar heb ik nogal wat projecten op het werk die af moeten, dus ik zit ook regelmatig 's avonds voor mijn werk aan de computer. Een aangezien ik ook nog de laatste anderhalve week van het jaar vrij ben, is het even aanpoten en heb ik weinig tijd voor andere dingen. Dus ik lees wel alle blogs, maar ik reageer niet altijd.

Morgen door de koud naar de fysio en dan mag ik weer heerlijk thuis werken.

groetjes Elly

9 thoughts on “Vingerhoed

  1. Doe je voorzichtig morgen als je naar de fysio gaat! Ik ben vanavond even boodschappen gaan doen: met dochterlief lopend naar het winkelcentrum en manlief heeft ons weer met de volle tassen opgehaald: scheelt een parkeerplek zoeken enne ik hoef niet te rijden……
    het was best wel glad in de buurt…..
    Het zal bij jou ook wel glibberig en glad zijn….

  2. Wat lief van Katrien en van de postbode. Wees voorzichtig buiten. Ik kom net terug van boodschappen en heb kramp in mijn benen en mij in mijn rug van het voorzichtig lopen.

  3. Mooie vingerhoed voor je verzameling wat leuk dat jij ook vingerhoeden spaart. Doe verder maar voorzichtig, ik moest erdoor en vond het maar niets, glad enz. Fijn dat je thuis kunt werken ik zou willen dat ik dat kon.

  4. Dat is zeker ideaal, dat je af en toe thuis kan werken.
    Wat leuk dat jij ook vingerhoedjes gaat sparen. Voordat je het weet is het eind zoek hoor! Fijn weekend.

Geef een reactie

