Bargelo

De bargelo die ik vorige week liet zien is echt een affo. Die heb ik dus in 2005 gemaakt en ik denk meer een jaar over gedaan om met de hand te quilten. Gewoon geleerd van het internet en alles ging super langzaam en ik heb het ook regelmatig aan de kant gegooid.

Bargelo 2-1 Dit is de bargelo die ik vorig jaar heb gemaakt. Hij zit nog in het rond gestikt. Ik moet hem nog strijken en dan door snijden. Ook hier ben ik niet even secuur geweest met snijden, maar toen wist ik ook nog niet hoe het moest he?

Bargelo 2-2

Hier de achterkant, oeps er zit een kat voor. Dan maar nog een keer. Hij is van een pakketje lapjes gemaakt. Ik zou niet eens meer de afmeting weten van de lapjes.  Bargelo 2-3

Als ik de quilt heb doorgesneden zal hij ongeveer de afmeting hebben: 106x 44 cm. Deze quilt heb ik dus alleen gemaakt om kilometers te maken op mijn naaimachine. Doordat deze zo'n rare afmeting heeft weet ik ook niet wat ik ervan moet maken.

9 thoughts on “Bargelo

  1. Wat dacht je van een tas?? Gewoon niet doorsnijden, geen bodemdeel maken dus alleen een naad onderin, voering maken en dan past er misschien zelf een snijmat in?? Zomaar een idee hihi, je gaat er vast iets gaafs van maken!! Veel plezier alvast! Mooie dag verder, liefs, Danixc3xablle

  2. Je kan er ook een 2-luik van maken. In 2 stukken snijden (even groot of juist niet) en twee quiltjes naast elkaar of boven elkaar hangen.
    (of in nog meer stukken en er een veel-luik van maken, LOL)
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

