Overzicht van blokken sampler

Beginnerscursus-1-2

Het is me toch gelukt om dit blok af te krijgen: de logcabin. Vanochtend de laatste steekjes er aan gedaan. Dus ik kon tijdens de les twee blokken laten zien.

Beginnerscursus-2-2 Hier een overzichtsfoto van de blokken die ik tot nu toe heb gemaakt voor de sampler. Als je op de foto klikt dan kun je de kleuren wat beter zien.

De vijfde en zesde les is omgedraaid. Dus nu de volgende keer quiltles en dan de laatste les in februari o.a. compositie. Dus genoeg tijd om de blokken af te krijgen. De les in januari gaat niet door, dus ik kan dan gewoon naar de Dolly Quilt en hoef ik alleen nog die van 11 december te missen.

12 thoughts on “Overzicht van blokken sampler

Geef een reactie

