Tulpen uit Amsterdam

2010 19 nov_1511_bewerkt-1

Ja zo heet dit rolmes. Alhoewel, het heet Tulips from Amsterdam, Tulpen aus Amsterdam, Tulipanes de Amsterdam of les Tulipes d'Amsterdam. Tja, in het Nederlands staat het er niet bij. Een speciale limited edition van Olfa. Weer eens wat anders dan die saaie gele.

2010 19 nov_1508 Dit handige loeplampje heb ik ook gekocht. Alleen doodeng zo'n loep. Zeker als je zoals bij mij veel zon in de kamer hebt. Voor je het weet heb je brand in je meubels, dus heb ik er maar een mutsje voor gemaakt.2010 19 nov_1509

En het halve gat van de Dolly Quilt heb ik gewoon met een lapje opgevuld, uh geappliceerd. Nu moet ik het vogeltje uit stof snijden. Maar niet vanavond. Dan ga ik lekker bankhangen voor de buis. Ik heb deze week vijf dagen gewerkt, dus even lekker lui doen.

Een fijn weekend.

7 thoughts on “Tulpen uit Amsterdam

  1. Erg leuk rolmes. Waarom versieren we eigenlijk niet meer spullen met tulpen. Zo herkenbaar Nederlands en zo vrolijk. Het loeplampje lijkt me heel handig om mee te nemen op week end e.d.

  2. Wat een echt hollands mes zeg!! ziet er een stuk vrolijker uit. Het lampje is heeeeel handig en die loup went heel snel zeker bij het borduren. Groetjes van ons allemaal Jasmijn

Geef een reactie

