Dolly Quilt 6

Snijden onmogelijk-1 Zondag een begin gemaakt van Dolly Quilt 6. Althans getracht. Er zaten twee monsters in de weg, dus ik kon niet verder met snijden. Ze ruiken het echt als ik aan tafel bezig ben. Eerst lag Belle nog keurig aan de kant en kon ik nog wel snijden. Maar ja Bobby, die gaat er gewoon bovenop liggen.

Dolly Quilt 6-1 Uiteindelijk heb ik alles gesneden en de waaier erop geappliceerd. Maar ja ik ben weer niet goed bezig geweest met naaien van de inches. Ik denk dat mijn naad weer te smal is geweest want mijn halve rond cirkel is te groot. Het vogeltje moet er precies oppassen (hier nog van papier), maar helaas komt de ondergrond stof te zien. Dus ik mag weer gaan improviseren. Komt wel goed hoor. Ik ben kampioen improvisatie.

Binnenkort toch maar een patchwork naaimachinevoetje halen met geleider.

10 thoughts on “Dolly Quilt 6

  1. Toch is het gezellig, die katten. Ze zien er in ieder geval tevreden uit.
    Ik heb indertijd een inch-voetje gekocht. Ik moest ook erg wennen met inches, maar het gaat steeds beter.

  2. Ik heb sinds kort het inch-voetje en vind het helemaal geweldig.
    Die katten doen het gewoon expres om op je stof te gaan liggen. Tenmiste die van mij zeker!
    Groetjes Mascha

  3. Hallo Elly wat heb je toch een prachtige katten het quiltje in wording ziet er ook weer apart uit zo met de waaier en je zult er vast wel een oplossing voor vinden om het passend te maken.Ook las ik een logje hier onder dat je naar de workshop van Sue Daily gaat dat zal ook super zijn ik vind haar nieuwe quilt heel mooi en hoop dat de patronen gauw hier verkrijgbaar zullen zijn.Groetjes Nelleke

  4. Hee Elly,

    Als je in de binnencirkel de naadjes ook naarbinnen vouwt ewn appliceert is er toch niets aan de hand? Je kunt dan eventueel ook nog het vogeltje war hoger in de boom plaatsen, voor de gein!
    Of het vogeltje wat meer naar rechts en de rest van de ruimte onder de staartveren laten vallen! (die dan bijna horizontaal laten beginnen) en desnoods maak je vier of vijf veren. Er ligt nog wel een stukkie vilt hoor 🙂
    Succes, Merel

  5. He wat jammer van de inches maar improviseren is ook leuk. En wij Katten gaan nooit op een werkje liggen om te plagen hoor! dat is voor de gezelligheid.
    Daaag Jasmijn. Ps. heb je mij al gezien bij mijn kerstkaarten?

Geef een reactie

