Derde blokje

Beginnerscursus blok 3-1

Het is toch gelukt om het derde blok van de beginnerscursus af te krijgen.

Morgen eerst naar de Bee bij Merel van Birdblocks. Helaas kan ik 's middags niet bij de bijeenkomst zijn van de Dolly Quilt. En 's middags de beginnerscursus bij Elsbeth in Den Haan & Wagenmaker. Dus weer een druk maar gezellig dagje.

Niet vergeten mijn pijnstillers in te nemen, want anders houd ik het niet vol. Het gaat wel iets beter met de ischias, maar inmiddels zit ook weer de ontsteking in het SI gewricht, voor mij een zeeeer bekende plek in mijn rug. Vanochtend weer gemarteld door de fysiotherapeute.

Ps het is dat ik blind type, maar anders kon ik de letter N niet meer op mijn toetsenbord zien, die is helemaal verdwenen op mijn toetsenbord. Ook de letter E is niet meer zo zichtbaar. En dat voor een toetsenbord van iets meer een jaar oud. Of zal ik toch teveel zitten typen aan de computer?

Allemaal een heel fijn weekend.

8 thoughts on “Derde blokje

  1. Toch weer gelukt en het is een mooi blokje geworden. Heel veel plezier morgen en doe maar de groeten aan Elsbeth. Ik ben heel gelukkig met de stofjes die ik woensdag bij haar kocht. Fijn weekend!

  2. Ik hoop voor jou dat in plaats van de letters de pijn verdwijnt! En typ maar lekker door, dan heb ik een boel te lezen als ik bij je langssurf. Veel plezier morgen, gezellig druk dagje.
    Ben benieuwd wat je volgende blok wordt.

Geef een reactie

