Reismapje

Reismapje-1 Hoe vinden jullie mijn reismapje? Handig he?Reismapje-2

Het is een patroontje van de speldenkussen-club van de Logcabin.

 

Morgen naar de regiodag van het Quiltersgilde in Landsmeer.

Van de week naar de huisarts geweest, het blijkt inmiddels toch ischias te zijn. Het zal weer niet. Morgen maar veel pijnstillers mee, want lang zitten valt niet mee. Dat is ook het enige advies wat ze meegeven. Weinig zitten, veel bewegen en eventueel liggen. En dan onstekingsremmers met pijnstillers. Vanochtend heeft mijn fysiotherapeute me nog maar even gemarteld, de spieren van mijn rug en bil waren keihard (ha ha en dat komt niet omdat ze getraind zijn!!!!)

Allemaal een fijn weekend.

groetjes Elly

8 thoughts on “Reismapje

  1. Je hebt een mooi en handig reismapje gemaakt. Leuke stof heb je er ook voor gebruikt. Wat gezondheid betreft zit het je niet mee. Hopelijk helpen de medicijnen goed. Veel plezier vandaag!
    Groetjes Mascha

  2. Hallo, dat is een handig mapje!! Ik ga meteen kijken of ik het patroontje kan bestellen!
    Ik kan me voorstellen dat je veel pijn hebt dus veel stertke van ons allemaal
    Jasmijn

Geef een reactie

