Meanderen

Ik dacht: meanderen, dat doe ik wel even. Dus niet. En al zeker niet met de BSR. Het werk vliegt onder mijn handen vandaan en de steken van de spoel komen omhoog. Vanmiddag maar eens proberen zonder BSR. Ik zal wel weer eens te ongeduldig zijn.

Gisteren was de cursus weer leuk en leerzaam. Helaas geen foto's gemaakt. Ook al heb ik mijn toestel mee en op een of andere manier weet ik het te presteren om geen foto's te maken.
Het ging nu voornamelijk om kleurkeuzes. We mochten ouderwets gaan kleuren. Wat een verschil krijg je al je een blok totaal anders inkleurt. Het lijkt dan wel een heel ander patroon.

De visite is net weg, dus even snel mijn mail gelezen en dan ga ik verder aan de naaimachine weer verder aanmodderen met het meanderen. Daarna de patroontjes  uitknippen van de sampler. ik moet over twee weken wel weer een nieuw blok kunnen laten zien.

O ja, ik heb mij ook nog opgegeven voor een workshop van Sue Daley, de ontwerpster van de Pie & tart waar ik mee bezig ben. Het is pas 21 maart, maar het is toch een leuk vooruitzicht. Maandag wel even meteen vrij regelen van mijn werk, voor dat ik het vergeet.

Allemaal een fijne zondag.

groetjes Elly

6 thoughts on “Meanderen

  1. Hxc3xa9 Elly, ik heb vanmorgen ook een mailtje gestuurd om me aan te melden voor die workshop. Ik hoop dat er nog een plaatsje vrij is, zou wel heel gaaf zijn, Ik heb het er wel voor over om naar Amsterdam te komen. Wil ik weer aan iets nieuws beginnen dan? Uhh, nou eigenlijk niet, maar ja, dit is weer zxc3xb3 leuk………LOL

    Fijne avond!

    Groetjes,
    Inge

  2. Het was zeker leuk en leerzaam gisteren. Volgende keer help ik je herinneren om foto’s te maken. Ik heb nog geen tijd gehad om aan mijn volgende blok te beginnen. Misschien morgenavond!
    Groetjes Margreet

  3. Toen Marga hier afgelopen vrijdag was, had ze een paar quilts mee die ze prachtig gemeanderd heeft op de machine. Pffff, zo knap! Ik wil het toch ook weer eens gaan proberen. Vind het altijd nog een beetje eng. Succes er mee Elly.

Geef een reactie

