weekend

Eigenlijk was dit gisteravond al, want vandaag is mijn roostervrije dag.

Vannochtend eerst op mijn oude fiets naar de fysio geweest. Ik kan je zeggen dat ik het doodeng vond om weer te fietsen. Natuurlijk uitgebreid besproken met mijn fysiotherapeut. Mijn bovenbeen is nog steeds behoorlijk pijnlijk, dit blijkt veroorzaakt te worden door zenuwpijn en een overbelaste spier. Ik moet het rustig aandoen, bij voorkeur op bed liggen (hoef niet plat hoor), maar dan ontspan ik mijn been het meest. Ik ga niet snel op bed liggen, want dan val ik nog in slaap ook. Zonde van mijn tijd.
Daarna toch met mijn andere fiets naar de fietsenmaker geweest. Ik ben er lopend heen gegaan en mijn zadel is nu een stuk lager. Er hoefde geen ander zadel op, alleen een andere pen is er tussen geplaatst. Maar het rijdt gewoon eng, ik moet mijn zelfvertrouwen weer terug krijgen.

2010 29 okt_1438 Van de week was ik foto's op mijn pc aan het plaatsen en ik loop terug naar de kamer en zie iets nats in de gang. Dat was dit hoesje van mijn duimvingerhoed.

2010 28 okt_1440 Drie maal raden waardoor dit kwam. Door mijnheer Bob.
Bobby heeft vanaf het begin al de rotgewoonte om draadjes, stukjes stof, speelgoedmuisjes etc op te pakken en in de waterbak te gooien en het daar al kledderend weer uit te halen. Dus dat tasje mocht eerst drogen voordat mijn vingerhoed (zilver!) er weer in kon. Hier heeft Bobby zich verstopt in een smalle doos. Die dozen hebben altijd een aantrekkingskracht op de katten.

Morgen naar de tweede les van de beginnerscursus.

6 thoughts on “weekend

  1. Rustig aan Elly, deste eerder knapt het op. Heerlijke katten hxc3xa9? Soms wil je ze wel achter het behang plakken, maar we kunnen er ook niet zonder toch?Veel plezier morgen

  2. Rustig aan met je been. En blijven fietsen, dan komt het vertrouwen vanzelf weer terug. Ja mijn Bobby is ook helemaal van de dozen. Toch prachtig om te zien. Fijne zondag. Groetjes, Erna

Geef een reactie

