Dubbelen

20101026-1 Gisteravond heb ik twee quiltjes gedubbeld. Lekker makkelijk met de microstitch. Ik heb voor beide quiltjes gekozen voor Calico katoen. De een ga ik met de machine doorquilten, namelijk meanderen. Mag wel eerst een proeflapje maken, want ik heb dit nog nooit eerder gedaan.

De ander met de hand en met heel ander garen dan ik ben gewend. Ik heb alles ervoor klaarliggen.

Het bleek dat ik reacties op mijn weblog heb gemist. Ik kreeg geen mail dat er iemand een reactie had geplaatst. Tja en alleen de email heb ik echt altijd aan, dus dan zie ik niet de reacties op mijn weblog. Maar ik heb nu alle reacties bijgelezen.

Vannochtend op mijn ebike naar mijn werk. Maar ik heb weer eens een slechte dag met mijn been, waardoor ik geen controle over mijn been heb. Dus als ik schrik, voel ik mijn been niet goed of ik krijg een tremor. Dat gebeurde dus vannochtend ook. Toen ik op mijn werk kwam was blijkbaar mijn been te koud waardoor ik ook geen goed gevoel had. Op de terugweg naar huis gebeurde het weer. De schrik zit er weer in, ben toen maar gaan lopen.
Helaas wordt deze ellende allemaal veroorzaakt door een te dunne kuitzenuw en is hier niets aan te doen. Morgen wel een nieuwe zadel op mijn fiets laten zetten, dan maar zonder vering. Met de vering is het zadel niet lager te zetten en kom ik met mijn andere been niet bij de grond.

Vanavond lekker mijn quiltje met de hand doorquilten, uh niet in xc3xa9xc3xa9n avond hoor.

6 thoughts on “Dubbelen

  1. Dus heel binnenkort heb je 2 Affo’s. Heerlijk idee. Met de machine meanderen heb ik ook een keer gedaan. Ik vond het doodeng, ondanks de proeflapjes. En toch is het helemaal gelukt. Veel succes er mee.

  2. O Elly het houdt bij jou ook maar niet op hxc3xa9! sterkte
    Succes met je quilten.
    Schitterende foto van de poesen
    Hoop je in december te zien bij Merel, wanneer is er weer een workshop!
    Groetjes Joke en nee ik zal niet vallen

Geef een reactie

