Dolly quilt update

Dolly Quilt 5-1-1 Kijk hier ben ik vandaag mee bezig geweest. De top is klaar van Dolly Quilt 5.

Nu nog een  lastig klusje want er komt een bijzondere rand omheen. En dan wil ik deze quilt met de hand doorpitten met ander garen dan ik ben gewend. Kan ik lekker van de week 's avonds doen.

Bobby & Belle-1

Als ik links van mij kijk als ik aan de naaimachine zit, dan kijk is uit het raam. Het is dat ik Bobby en Belle even riep, want die hadden het veel te druk met uit het raam kijken. Er was een groep spreeuwen vlak voor het raam en in de boom bezig.

9 thoughts on “Dolly quilt update

  1. Die katten Elly…..wat kan je daar toch gek op zijn, heerlijk zoals ze daar zo samen zitten, enne, je quiltje vind ik ook weer heel erg mooi geworden met al die puntjes, Brrrr.

    groetjes, jeannet

  2. Dit is een leuk quiltje ben erg benieuwd naar de rand. Je ziet gewoon op de foto dat de katten eigen veel te druk hadden om op te foto te gaan.
    Groetjes Mascha

Geef een reactie

