Twee dagen training gehad op mijn werk. Ik ben nu officieel een auditor. Maar ook hierbij geldt dat je kilometers moet gaan maken wil je het echt onder de knie krijgen.
Ik ben wel altijd doodmoe van dit soort dagen. Vanavond ook weinig puf. Dus ben maar bezig met wat rondjes te maken van de Pie & tart. Nou ja rondjes, ik mag blij zijn als ik er een af krijg.

Morgen mag ik voor de verandering weer naar de tandarts. Nu wordt er een vulling vernieuwd. Althans dat hoop ik. Vorige keer ging ik ook alleen voor controle met alle gevolgen van dien.

3 thoughts on “

  1. Een training en een cursus zijn altijd doodvermoeiend, met het gevolg dat er daarna niets uit je handen komt. Ik ken het. Ik wens je heel veel succes bij de tandarts. Zal voor je duimen.
    Groetjes Mascha

Geef een reactie

