Ga ik het redden?

Dat is nu echt de vraag of ik het ga redden met Dolly Quilt 4. De top is af, hij is met de hand doorgequilt, de bies zit er aan een kant op. Tja en nu nog tegen naaien (met de hand) en dan nog de plasticjes eruit van de microstitch.

Morgen is er weer een bijeenkomst van de Dolly Quilt. Eerst zou ik hier niet bij aanwezig zijn omdat ik beginnerscursus heb bij de buren. Maar helaas is onze juf Elsbeth verhinderd door een bezoekje aan de kaakchirurg.

En daarom wil ik die quilt af hebben. Volgens mij is er vanavond weer een film van Indiana Jones, en dan moet het zeker gaan lukken. Dit zijn namelijk twee dingen die heel goed samen gaan.

Allemaal een heel fijn weekend.

groetjes Elly

6 thoughts on “Ga ik het redden?

  1. Hi dame , U wilt Uw prijs winnen en dan ik heb dan ook nog kom brengen!!! wie weet!! duimen maar, maar leg dan geen stropdassen meer neer!! Amsterdam veeeeeeeeeeeeeeel- ste gevaarlijk
    Wat is je quiltje leuk geworden.
    Ik ga nu TV kijken en dan heerlijk borduren. want alleen maar TV kijken veeeeeeeeeeeeeeeeeeel-ste zonde van onze tijd.
    Veel plezier.
    Groetjes Joke en succes je zit in de mengkom

Geef een reactie

