De week is om

Morgen weer aan het werk, zucht. Mijn weekje vrij zit erop. Een hele fijne vrije week gehad, maar bij lange na niet gedaan wat ik allemaal wilde doen. Maar nu trok ik gisteren een kaartje van de eigenwijsjes. Dit zijn coachingskaartjes die ik op zaterdag trek en echt ze komen altijd uit of ze zijn echt van toepassing wat er nu speelt. Dit is het kaartje van deze week: Ik neem de tijd die ik nodig heb.
Ik moet ook geen lijstjes maken, die maak ik al genoeg op mijn werk. Thuis moet ik gewoon doen waar ik zin in heb.

2010 10 okt_1420 Kijk, het is wel gelukt om de top af te krijgen van Dolly Quilt 4. Ik moet alleen nog een oogje erop doen. Ik had een knoopje hiervoor, maar die kan ik nergens vinden. De applicatie heb ik met de needle turning gedaan.

 

2010 09 okt_1422 Gisteren was ik bij de Bricoleur en deze lapjes riepen mij gewoon, terwijl ik helemaal geen groen mens ben. Maar dit vind ik echt een mooie serie. Er lagen toch al weer hele mooie rollen, zucht. De Bricoleur (de quiltafdeling) zal op de regiodag in Landsmeer aanwezig zijn op 6 november. 

5 thoughts on “De week is om

  1. ik zie dat ik de nodige berichtjes van je gemist hebt. Maarja, ik had het ook zo druk thuis. Nog een paar dagen en dan heb ik een weekje vrij,…. gaan we heerlijk creatief bezig zijn.
    Ga je nog naar de handwerkbeurs in Rotterdam? of zie je datn iet zitten?

Geef een reactie

