Blok 1

Beginnerscursus blok 1-1

Hier is het eerste blok van de sampler die ik op de beginnerscursus maak. Het blok is 24 x 24 cm.

Gisteren naar de open dag van Den Haan en Wagenmakers geweest. Daar hingen toch weer mooie quilts, zowel affo's als quilts die nog niet klaar zijn (WIP), diverse van de Life is Beautiful, echt totaal verschillend. Helaas geen foto's, want ik had mijn fototoestel niet mee en op mijn mobiel zit geen flitser.

Over een week zit ik er weer, want dan is de tweede les.

Allemaal een fijn weekend.

groetjes Elly

6 thoughts on “Blok 1

Geef een reactie

