To do

Nu ik een weekje vrij ben zijn er een aantal dingen die ik wil doen, zodat ik aan het eind van de week ze van mijn to do lijstje kan schrappen. Maar ik schiet nog niet erg op.Prikpen-1

Gisteren bezig geweest met sjablonen maken voor het blok van de beginnerscursus. Maar eerst even mijn prikpen en prikkussen opgezocht, want die is ideaal om gaatjes te maken in de paterno. De stoffen zijn gewassen en gestreken, nu de patroontjes uitknippen en vastnaaien.

To do-1 En dit wilde ik allemaal onder andere ook gaan doen. Twee quiltjes zijn al gedubbeld, maar moeten gequilt worden. Drie moeten worden gedubbeld en gequilt en dan wilde ik eigenlijk ook nog aan de quilt werken van McKenna Ryan. En de top van de vierde dolly quilt afmaken.

Bij de eerst volgende drie bijeenkomsten van de Dolly Quilt ben ik er niet bij, ze vallen gelijk met de beginnerscursus. Maar 's ochtends is wel de bee en dan kan Merel tussen de middag me al het een en ander uitleggen en meegeven. Dat is het voordeel dat de twee winkels naast elkaar zitten.

6 thoughts on “To do

  1. Elly, wat handig van je, zo’n prikpen!
    En wat goed van je dat je al je stoffen al gewassen en gestreken hebt, ik moet nog beginnen. Fijne dagen, geniet van je vakantie!
    Groetjes Margreet

Geef een reactie

