Dierendag

Dierendag 2010-1 Hoe ver ga je met dierendag? Ik wil patroon knippen aan tafel, Bobby gaat er liggen, dan maar wat anders doen, het is tenslotte dierendag. Ik ga buitenzitten, koffie op tafeltje, nee Bobby wilt daar liggen, het is tenslotte Dierendag, dus koffie van tafel. En zo ging het de hele dag door. Dierendag 2010-3 Bovendien was hij in een bui om de andere katten te plagen. Maar Myra zat ook Bobby weer uit te lokken. Elke keer denk ik nu is het over met Myra, krijgt ze weer een opleving.

Dierendag 2010-2 Ze hebben in ieder geval heerlijk van het weer kunnen genieten.

 

4 thoughts on “Dierendag

  1. Ze hebben zo te zien een superdag gehad. Heb even bijgelezen en je hebt niet stilgezeten zeg. Hopelijk gaat het met de kaak wat beter, schieten je taarten op, veel plezier op de cursus en je wordt er altijd wijzer van, toch?! Mooie dag, liefs, Danixc3xablle

  2. Begrijp ik nou goed dat je 3 katten hebt Elly? En dat Myra al een oudje is? Katten zijn gezellig, dat zie je maar. Ach ja, het is maar xc3xa9xc3xa9n keer per jaar dierendag, dan mogen ze wel even verwend worden.
    Toch mooie foto’s van die uil! Wat leuk dat die kon bewonderen.

  3. In een klein boekje over katten stond deze twee zinnen.
    Honden hebben een baas.
    Katten hebben nederige dienaren.
    Bij ons in huis klopt het helemaal en volgens mij bij jou ook als ik dit zo lees.
    Groetjes Mascha

Geef een reactie

