Zondag

Vanochtend eerst eens de stofzuiger gepakt. Mijn huis zag er niet uit. Het leek wel of er een bom was ontploft. Daarna heb ik heerlijk van het zonnetje genoten, huis opruimen kan altijd nog LOL. Er stond wel erg veel wind, maar die was niet koud. Ik ben dus even met de pie & tart bezig geweest. Wel alles gebaricadeerd voor de wind.

Valkenier-1 Vanmiddag naar Ranzijn geweest met mijn zus, daar halen we altijd het kattengrit. We waren vrij laat gegaan, zodat ik nog van de zon kon genieten. De valkenier bleek er nog te zijn. Hij had een uil mee of was het een Oehoe en volgens mij een valk. En twee kleine uiltjes van een jaar oud.

Valkenier-2 Die grote uil was zeker 50 cm groot. Moet je kijken wat een mooie verenpracht. En die kop draaide echt iedere keer helemaal om. Prachtig. Foto's zijn van een niet al te beste kwaliteit want ze zijn gemaakt met mijn mobiele telefoon en die heeft maar 3 megapixels.Valkenier-3

5 thoughts on “Zondag

  1. Als die uil zijn snavel open doet, dan is deze echt groot. De valkenier heeft niet voor niets ook een grote handschoen aan. Ik denk dat het niet fijn aanvoelt als deze uil toehapt.
    En ik heb inderdaad deze week lekker vrij. Zat net heerlijk in het zonnetje.
    groetjes Elly

Geef een reactie

