In de rose mood

Rose mood-1 Ik ben in de rose mood.

De paraplu en de armband (niet zo goed op de foto te zien) zijn in het teken van Pink Ribbon, want het is weer oktober. Het magazine was bij Bruna al uitverkocht. Komt wel weer binnen, maar kun je nagaan hoeveel vraag er naar is. Ook op het internet is veel te koop om Pink Ribbon te ondersteunen => webshop

Het middelste is een heel handig zaklantaartje. Tja en dan die koffertjes. Ik heb er al een middelmaatje van en een rond trommeltje. Die kleine heeft  een inzetbakje.

En die grote ga ik gebruiken om mee te nemen naar de beginnerscursus die morgen bij Den Haan & Wagenmakers start. Elke twee weken heb ik cursus, dus de vorderingen zullen jullie wel zien op dit weblog. En ja, ik weet al veel van het quilten maar ook heel veel niet. En als ik er niets bij leer omdat ik het al allemaal weet (ik geloof er niets van, maar goed) dan heb ik toch hele gezellige middagen in het verschiet.

4 thoughts on “In de rose mood

Geef een reactie

