Leesvoer

Homespun-1 Ik heb vanavond weer wat te doen. Alhoewel, vanavond is ook Indiana Jones op tv, dan kan ik niet gelijk lezen, maar wel bezig met de Pie & tart.

 

Het apenhaar helpt wel hoor. De pijn is nog niet volledig weg, maar wel die intense pijn. Ik heb niet meer pijnstilling nodig dan dat ik normaal op een dag gebruik. Alleen die vieze smaak gaat nog niet erg weg. Het apehaar moet vanzelf oplossen, net als bij oplosbare hechtingen. Zal blij zijn als de wond dicht is, dan proef ik het niet meer.

Nog een dagje werken en dan heb ik heerlijk een week vrij. Ik heb al heel veel dingen op mijn to do lijstje.

7 thoughts on “Leesvoer

  1. Wat een lekker vooruitzicht. En week vrij. Lekker doen waar jezelf zin in hebt. Heerlijk. Wel fijn om te lezen dat de pijn wat gezakt is. Veel leesplezier vanavond.
    Groetjes Mascha

  2. Nou, gelukkig dat het wel scheelt, anders had je die vieze smaak voor niets in je mond, de hele dag door. Aah mooi tijdschrift he, ik kwijl hem ook helemaal onder als ik hem in handen heb.

Geef een reactie

