Quiltbee Vreeland

Gisteren naar de jaarlijkse quiltbee in Vreeland geweest. Voor mij was dit de eerste keer.

We kregen met de workshop een werkje van paperpiecing, een kerstornament, georganiseerd door Ingrid. We zijn bijna allemaal trouw aan de slag gegaan. Halverwege kon ik niet verder want er liet iemand wel een heel leuk hebbedingetje zien 😉 , he Ingrid? Ze had haar feather weight naaimachine mee uit 1955. Echt alles zat er op en er aan. Wat een rijkdom als je zoiets mag hebben. Stom he, ik heb er niet eens een foto van gemaakt.

Daarna hadden we een uitgebreide lunch. Dat ging er bij mij wel in als je al een paar dagen op pap en vla hebt geleefd. Alleen de harde broodjes, daar waagde ik me maar niet aan.

's Middags weer verder gegaan met het werkje. En daarna kwam de show & tell. Wauw wat maakt iedereen toch prachtige dingen. Helaas kan ik nog steeds geen fotomap op mijn blog plaatsen, want dan had ik alle foto's er wel in gezet, maar daarvoor moet je eerst een betaald abonnement hebben.

Hier een impressie: tassen, katten en katten en wat voor mij een wimmetje is: sashiko

 Vreeland 2010-1 Vreeland 2010-2 Vreeland 2010-1-2
Vreeland 2010-2-1

 

 

De foto's staan een beetje door elkaar, maar heb de puf niet om me er in te verdiepen om ze op de juiste plaats te krijgen.

 

Vreeland 2010-3

Wat heb ik echt een schitterende dag gehad. Ondanks de pijn in mijn mond. Heb de hele dag echt met pijnstillers geleefd, anders was ik de dag niet doorgekomen. (Als ik vannacht weer wakker word van de pijn, zal ik morgen echt de tandarts moeten bellen. Hoop niet dat er een infectie zit.) Het was echt een hele goede afleiding. Anders was ik thuis maar zielig aan het doen.

En wat was ik blij dat Anita mij ophaalde en ook weer thuisbracht, hoefde ik me daar ook niet druk om te maken. Anders was ik 7 kwartier onderweg geweest met openbaar vervoer, en dat had ik nu echt niet gered. Nu kon ik heerlijk luxe meerijden.

Vreeland 2010-1-1 Gisteravond heb ik mijn kerstornamentje afgemaakt. Ik had zijn baard wel mogen strijken.

Wat een heerlijke dag. Geen onvrede, iedereen gaat heel leuk met elkaar kom, de meesten ken ik niet eens, maar het voelt zo goed. Je hebt gewoon met allemaal een leuk contact. Wat heerlijk toch om met zoveel mensen contact te hebben en weet je wat zo leuk en opvallend is: we hebben allemaal dezelfde hobby. LOL

Hopelijk kan ik volgende keer ook wat tonen met de show and tell.

Ik ga nu dus maar eens snel verder met mijn Tail Feathers, anders komt hij noooooooit af.

Allemaal een fijne zondag.

9 thoughts on “Quiltbee Vreeland

  1. Hee Elly, hoop dat je mond snel weer oke is, vond het leuk om kennis met je te maken. En ja we zijn allemaal gezellig en leuk hihi…daar hoor jij ook bij! Tot de volgende keer, groetjes, laura

Geef een reactie

