Stoffenclub

Stofjes-1

Deze serie stoffen zaten in de brievenbus. De folie zit er nog om heen daardoor is het niet zo'n perfecte scan.

Een blauw lapje zat er te klagen dat het erg donker was. Wil je weten waar dit op slaat, kijk dan hier. (gelukkig werkt de link knop weer).

Dus ik kan weer verder met de Pie and tart

Morgen mag ik naar de tandarts voor controle. Maar ik heb ook last van een kies, dus oeps dat wordt kiezen op elkaar bijten.

Daar komt ook nog eens bij dat ik verkouden ben. Zondag ben ik echt door en door koud geworden bij de Dam tot Dam loop. Je staat toch al die tijd stil en de grond is echt koud. En je staat het merendeel op het gras. Maar het was wel reuze gezellig.

Straks lekker voor de buis met mijn lappies.

7 thoughts on “Stoffenclub

Geef een reactie

