A bird in the hand en de Dam tot Dam

A bird in the hand-1 Gisteren de vierde bijeenkomst van de Dolly Quilt gehad. En dit gaat hem worden. De techniek is Needle turn applicatie. Echt mijn ding, niets met spelden werken (deed ik vroeger met kleding maken ook niet).

2010 19 sep_1261 Gisteren alles keurig op patterno uitgetekend en geknipt, behalve de schulprand. En hup verder aan het werk. Het lijfje van de vogel heb ik gisteravond er verder opgenaaid.

Wat was ik moe toen ik thuis kwam. Ik ben gaan eten en toen lekker op de bank in slaap gevallen. Nou ja lekker? Nooit doen met een volle maag. En ik werd toch koud wakker. Nou heb ik overal fleecedekens liggen. Dus ik heb lekker een pot thee gezet, me ingepakt in de fleecedekens en ben aan de applicatie verder gegaan.

Ik ga nu toch langzaam aan de richting op dat ik mijn verwarming aan moet gaan zetten. Dat is het voordeel van een appartement, je hoeft niet zo snel de verwarming aan te zetten.

Ik heb helaas nog geen gebruikersquilts. Maar ik heb al een paar snelle technieken op het oog  om binnenkort toch een te gaan maken van mijn Kaffe Fassett stofjes. Dus dit wordt vervolgd.

Het was gisteren goed druk in het centrum. De Dam tot Dam wandeltocht was aan de gang,15.000 wandelaars.

En vandaag dan de andere Dam tot Dam evenementen. Ik had net mijn vader aan de lijn en door hun straat is het een gekkenhuis met fietsers. 5000 fietsers doen mee. Vanochtend start om 10.00 uur in de Molenwijk de loop voor de kleintjes. En om half twaalf komen hier de eerste wedstrijdlopers aan, daarna gaat het over in de recreanten. In totaal denderen 35.000 hardlopers van Dam tot Dam.

Ik hoop dat de weergoden ons goed gezind zijn, want ik heb er niet veel zin in om in de regen langs de kant te gaan staan. En voor de lopers is het helemaal vervelend. (Als ik niet kom, ha ha)

Ik zie net vanuit huis de eerste kinderen voorbij rennen. Leuk hoor om te zien. Ik ben zelf nooit een hardloper geweest. Heb er altijd een hekel aan gehad.

Fijne zondag allemaal.

5 thoughts on “A bird in the hand en de Dam tot Dam

Geef een reactie

