weekend en post

 Voor mij is vandaag het weekend begonnen. Hoewel ik eerst weer ben gestart met de fysio en weer ben gemarteld. Daarna boodschappen gedaan en gerommeld in huis.

Morgen de bee bij Birdblocks en daarna het vierde deel van de Dolly Quilts. Dan gaan we applicatie doen en dat is echt meer mijn ding. Zondag is de Dam tot Dam loop en aangezien ik trouwe supporter ben, sta ik weer aan de kant. Het is altijd een gezellig festijn.

IMG-5

En vanmiddag zat dit bij de post van de Kwibbel club. Weer een leuk pakketje.

Allemaal een fijn weekend.

9 thoughts on “weekend en post

Geef een reactie

