Crazy for you

Dolly quilt 3-1 Dit is de titel van de derde Dolly Quilt. Je kunt beter zeggen: ik word er crazy van. Dit is echt mijn ding niet. Al die kleine priegellapjes. En dan maar proberen op te vullen zo'n blokje. Ik heb echt grotere lapjes uit mijn eigen voorraad gehaald.

Deze quilt moet je ook knopen. Ga ik ook zeker doen, dan is dit ding sneller klaar.

Met het resultaat ben ik echt wel tevreden, maar ik vind het gewoon niet leuk om te doen. In de beschrijving staat "Je zult gek worden op de "crazy piecing" van de maand met deze geinige kleine blokjes". Nou, ik dus niet.

Nu ga ik lekker verder met dat andere crazy ding: Pie & tart.

13 thoughts on “Crazy for you

  1. Nou, dan heb je dit toch ook een keer geprobeerd, dan weet je dat het niet jouw ding is. Maar het is wel een heel leuk quiltje geworden. Het effect vind ik erg leuk. per kleur al die lapjes door elkaar om zomaar te zeggen.
    Op naar de volgende!

  2. tis wel fleurig, toch?!
    en als je zoveel miniquiltjes maakt, kom je er achter wat je wel en wat je niet ligt.
    crazy is ook niet echt mijn ding!!!
    ik heb liever een patroon en een voorbeeld, dan zelf te moeten bedenken!
    zeg ook altijd dat ik handig ben en niet creatief…….;)

  3. Arme Elly, gelukkig wordt ie maar 30×30 cm LOL. Ach je hebt we leen nieuwe techniek geleerd en ook meteen geleerd dat dit niets voor jou is, dat is ook wat waard! Overmorgen gaan we lekker appliceren, dat zullen anderen weer minder vinden 🙂
    Groetjes,
    Merel

  4. Nou Ellie, ik vind je Pie en Tart ook veel leuker hoor, de kleuren en vormen spreken me meer aan, maar ik loop er ook wel eens tegenop tegen zulke dingen, maak er een lekker dekentje van voor je katten joh, als ze er op liggen zie je het niet meer zo…hahaha

    groetjes, fijn weekend!! Jeannet

Geef een reactie

