Pie & tart update

2010 10 sep_1214

Negen blokken zijn klaar, nou ja klaar. Dat kan pas als er weer een blok aan vastzit. Op elke kruising komt een klein rondje.

Elke blok is 7 inch oftewel 17,8 cm. (zonder naadtoeslag)

Nu nog 91 blokken te gaan.

Ik ben wel blij dat ik lid ben geworden van de stoffenclub van het Quilterspalet , het wordt anders nooit een scrapquilt. Mijn stofjes zijn toch wel meer op elkaar afgestemd. En dan zou de quilt saai worden.

Helaas lukt het nog steeds niet om de link te plaatsen, het "paperclipje" blijft grijs.

12 thoughts on “Pie & tart update

  1. Je gaat lekker Elly! Ik krijg die stofjes ook thuisgestuurd, maar wil er iets anders mee gaan doen. Ideexc3xabn genoeg. Maar als ik jouw Pies and Tarts blokken zie ga ik toch twijfelen. Heerlijk ook hxc3xa8, zo’n handwerkje 🙂

Geef een reactie

