Leuk doosje

Zaterdag was ik met mijn zus wezen winkelen. Horen jullie mijn portemonnee kreunen? Oeps.

2010 05 sep_1211-1 Ik heb in ieder geval dit doosje gekocht. Hij past bij het koffertje waar mijn micro stitch in zit.

Tja en waar gebruik ik deze voor ….2010 05 sep_1213-1

Voor mijn Pie & tart malletjes en lapjes. Kan ik het overal mee naar toe nemen. En ik houd het overzichtig.

Vorige week heb ik de Dolce Gusto gekocht. Echt een aanrader als je van koffie houdt. Bijvoorbeeld de cappachino  die is hmmmmmmm. Het is alleen niet goedkoop. Ook zeker niet aan te raden bij verjaardagen. Maar wel lekker.
Ik wilde de link toevoegen van deze machine, maar nu kan ik weer geen link toevoegen. Net konden er ook al geen foto's worden opgeladen.

9 thoughts on “Leuk doosje

  1. leuke doos! En nee, ik ben geen koffiemens, ik drink liters thee. Maar als je van koffie houdt schijnt ‘ie erg lekker te zijn….Geef mij maar gewoon mijn favoriete theetjes.

  2. Hoihoi, keuk he die doosjes. Ik heb zo ook gekocht want ja die kunnen we altijd wel gebruiken. Heerlijke koffie he!! Tja wel een beetje duurder maar je oude apparaatje voor tijdens je verjaardag en dan valt het wel weer mee!!
    groetjes Jasmijn

Geef een reactie

