Pie & tart update

De rust op mijn werk is weer een beetje gekeerd. De afgelopen vier weken heb ik zoveel overgewerkt, dat ik totalloss mijn bed in rolde. Nu voorlopg geen overwerk meer. Vrije tijd is vrije tijd en dus meer tijd om te quilten. En ook echt mijn aandacht erbij.

 Pie & tart 20100904-1 Dit is mijn update tot nu toe. Van de week na diverse tips die ik heb mogen ontvangen toch de plakstift weer gebruikt. Twee liggen gereed met rijggaren en twee met de plakstift. Vandaag strijken en gereed maken voor de applicatie.

De vierkante stoffen waar de applicatie op zit ga ik aan elkaar zetten met de naaimachine  .

Het plakken en de stukjes aan elkaar zetten is echt een heerlijk klusje voor de tv. En ik hoop straks nog even op het balkon te kunnen zitten. Ik heb gisteravond twee rondjes in voorbereiding die ik aan elkaar kan gaan zetten.

Ook morgen wordt het mooi weer. Dus dan ga ik zeker niet aan de naaimachine zitten. Dan ga ik nog van het mooie weer genieten. Dus nu maar kijken wanneer ik tijd maak voor het derde Dolly Quiltje. Die maak ik namelijk op de naaimachine.

Vanmiddag ga ik winkelen met mijn zus, want mijn mamaatje is volgende week jarig en daar zal ik toch echt inkopen voor moeten doen.

Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend.

Liefs Elly

8 thoughts on “Pie & tart update

  1. Heerlijk werkje is het vast, ben heel blij dat alles op je werk achter de rug is, hebben jullie het certificaat??? Veel pleszier met het kopen van een cadeautje voor je moeder..

  2. Heerlijke taartjes maak je joh, prachtig van kleur!! Maarre …. derde poppenquiltje? Ik ben op zoek naar een foto van nummer 2 maar die kan ik niet vinden?? Mooi weekend verder, liefs, Danixc3xablle

Geef een reactie

