Zoveelste Dolly update

2010 13 aug_1028 Ik heb de rand aan de tweede Dolly Quilt gezet en verder ben ik niet gekomen. Ik wil hem gaan doorquilten op de naaimachine, maar daar ben ik nog niet zo'n held in. Tot nu toe is dat nog niet zo goed gelukt. En op het moment moet ik dit 's avonds echt niet gaan doen, ben er te moe voor. Dus 's avonds zit ik aan een simpele stitcherie (als ik niet werk).

2010 08 aug_1032 Deze foto moest ik van de week 's avonds even maken. Ze liggen nooit bij elkaar. Ja ze staan bij elkaar als ze eten moeten hebben, of ze loeren bijv op een vlieg.  Maar ze lagen nu echt op hun gemakje op de bank op het balkon. Het werd me te koud, dus het werd me niet in dank afgenomen dat ze naar binnen moesten.

Morgen ben ik weer te vinden bij Merel van Birdblocks voor de Bee en de bijeenkomst van de Dolly quilt.

Zondag moet ik een verre reis ondernemen omdat mijn zus jarig is, ik twijfel of ik met het openbaar vervoer ga of een taxi zal nemen (ha ha ik moet een etage lager zijn)  

Allemaal een fijn weekend

Liefs Elly

5 thoughts on “Zoveelste Dolly update

  1. Mooie quilt is het geworden, veel plezier bij de bee en doorquilten op de machine, daar ben ik ook niet zo’n held in al kan ik het wel een klein beetje. En natuurlijk alvast gefeliciteerd met je zus en succes met beslissen hoe je de wereldreis gaat maken LOL

  2. Het is een mooi kleurig quiltje geworden. Die katten van mij zitten ook nooit bijelkaar dus deze foto is voor mij dan ook wel uniek. Ik zou toch maar een taxi nemen als ik jou was Ha ha. Fijne reis gewenst.
    Groetjes Mascha

  3. Fijne dag morgen, even afdalen dus..LOL. Leuke quilt geworden hoor.. enne, die katten, wat een prachtige dikke vachten en de kleuren zoooo mooi… lekker stel zo..
    Ook nog even reageren op die hexagondoos.. prachtig !!!!!!!

  4. Hee wat leuk dat je zus zo dicht bij woont. Was het gezellig? Mooi stel hoor, die katten. Hun kleurtjes passen mooi bij elkaar. Je Dolly quiltje wordt wel heel leuk. Ik vind machinequilten ook eng, heb er weinig ervaring mee. Succes!!

Geef een reactie

