Mooi kistje

2010 07 aug_1017 Deze doos werd net door de postbode gebracht. Ik kon het amper tillen, niet dat het zwaar was, maar zo breed, maar goed dat ik een lift heb.2010 07 aug_1019 Want om dit drie hoog de trap op te tillen is niet zo verstandig.

Ta da, wat kwam er uit? Nee, niet Bobby, maar die kist die erachter staat.

Wacht ik zal de kist even open doen.

2010 07 aug_1026 Al die bakjes zijn er los in te zetten en natuurlijk er weer uit te halen. De kist is ook zonder inzet te koop, maar dat zou ik wel heel jammer vinden als je die inzetbakjes er niet bij zou hebben. De klep kun je er heel makkelijk afhalen. Zo'n klep zit je vaak in de weg en je kunt het nu als een soort dienblad gebruiken. Het hout is ongelakt, dus je kunt het in alle kleuren schilderen. In het najaar maar eens kijken wat ik ermee ga doen en ook waarvoor ik het ga gebruiken. Het begin van de Hexagonitis is er.

O ja en hier is deze prachtige Hexagonkist te koop: Created by Mascha. Hij is niet goedkoop, maar is het wel absoluut waard. En ik vond dat ik mij zelf mocht kietelen. 

13 thoughts on “Mooi kistje

  1. Tjonge, die kat van jou is ook helemaal niet nieuwsgierig. Misschien dacht hij dat het wel voor hem is (of is het nou een haar…) Ben toch wel benieuwd hoe je het gaat gebruiken. Ontzettend leuk ding.
    Fijn weekend.

  2. Hxc3xa8, hxc3xa8, eindelijk heb ik je weblog weer gevonden. Ik weet niet hoe het kwam, maar iedere poging om hier eens binnen te wippen, mislukte en dat al wekenlang. Nou ja, ik ben d’r en kan meteen een prachtig kistje bewonderen. Gaaf hoor, ga er maar snel hexjes instoppen, leuk van rozenstoffen b.v. LOL Ik ben ook (weer) voor de bijl gegaan, nadat ik jaren geleden het hexen had afgezworen. Ach, niks veranderlijker dan een mens hxc3xa8.

    Fijn weekend!
    Inge

  3. Verwen jij jezelf maar, dat doet iedereen van tijd tot tijd. En deze hexa-kist is natuurlijk wel het toppunt van verwennen. Hierin kunnen natuurlijk alleen de allergrootste schatten opgeborgen worden.

Geef een reactie

